МВР

ОД Сливен

 

20 септември 2019

ПРЕДПРИЕТИ МЕРКИ ПО ИЗДАВАНЕ НА БЪЛГАРСКИ ЛИЧНИ ДОКУМЕНТИ


Във връзка с постоянно растящия брой на заразените с корона вирус COVID-19 в страната, в ОДМВР Сливен временно се преустановява  „Организирания прием“ на заявления за издаване на български лични документи по постъпили искания  от институции, ведомства, кметства и др.

От 01.11.2020 г. работното време на сектор „Български документи за самоличност“ е от 08,30 ч. до 17,30 ч.


ВАЖНО!

Срокът на валидност на личните карти и свидетелства за управление на моторно превозно средство, който изтича в периода от 13 март 2020 г. до 31 октомври 2020 г. се удължава с 6 месеца
§10, ал.2 от ПЗР на Закон за мерките и действията по време на извънредното положение, обявено с Решение на Народното събрание от 13.03.2020г.
Срока на валидност на личните карти, който изтича в периода от 13.03.2020г. до 31.10.2020г., се удължава с 6 месеца. За срока на удължаването личната карта е валиден идентификационен документ за самоличност само на територията на Р България. По искане на лицето нова лична карта може да се издаде и преди изтичането на удължения 6-месечен срок.
§10, ал.3

Срока на валидност на СУМПС, който изтича в периода от 13.03.2020г. до 31.10.2020г., се удължава с 6 месеца. За срока на удължаването СУМПС е валиден индивидуален удостоверителен документ за правоспособност за управление на МПС само на територията на Р България. По искане на лицето ново СУМПС може да се издаде и преди изтичането на удължения 6-месечен срок.

Сектор „Български документи за самоличност“ напомнят, че чрез портала за електронни административни услуги на МВР на интернет адрес:
e-uslugi.mvr.bg
всеки български гражданин, притежаващ валиден български квалифициран електронен подпис
може да подаде заявление за издаване на:
• лична карта и/или паспорт
• удостоверение за събития свързани с издаването на документи
 
Лица с постоянен адрес на територията, обслужвана от Областна дирекция на МВР - Сливен, имат възможност да подават заявления за издаване на български лични документи във всяко едно от звената БДС на територията на Сливен – РУ Нова Загора, РУ Котел, РУ Твърдица. Готовите лични документи се получават в звеното БДС на ОДМВР-Сливен, където е подадено заявлението. 
В тази връзка Ви предоставяме информация за натовареността по РУ, както следва:
Брой приети заявления за лични документи  
  

Работното време на служба БДС в Сливен  от 07,30 до 17,30 часа без прекъсване от понеделник до петък. 
в РУ-Нова Загора е от 08,30 до 17,30 часа без прекъсване от понеделник до петък. 
Служби БДС в районните управления в Котел и Твърдица работят от 08,30 до 12,00 и от 13,00 до 17,30 часа в дните от понеделник до петък. В РУ-Котел и РУ-Твърдица не може да бъде осигурен непрекъснат прием през работния ден. Извиняваме се на гражданите за причиненото неудобство. 
Поради неосигурен лесен достъп до помещенията на БДС на хора с увреждания в РУ-Котел, прием на документи може да се извърши с мобилна станция при подадено искане по реда на чл.10 от Инструкция№Із-417/10.03.2010г. на МВР.

Изображения

 27 октомври 2020 | 11:12