МВР

ОД Благоевград

 

                                         УТВЪРДЕНА СЪС ЗАП.№ 1983з-681/09.12.2020
                                                                                              

 

РЕГИОНАЛНА ДИРЕКЦИЯ „ПОЖАРНА БЕЗОПАСНОСТ И ЗАЩИТА НА НАСЕЛЕНИЕТО”-БЛАГОЕВГРАД

 

Приложение към Харта на клиента

 

 

 

 

Прилаганите стандарти за качество на административното обслужване Ви гарантират:

 

 

 

Лесен достъп и удобства в Центъра за административно обслужване (ЦАО)

 

  • Местоположение и лесен достъп с обществен транспорт

 

 

 

  • Център за административно обслужване Благоевград – Регионална дирекция ПБЗН: гр. Благоевград, ул. „Владо Черноземски“ № 3
  • спирка „бул. Кирил и Методий”: автобус № 2,3,10
  • спирка „Владо Черноземски”: автобус. № 1,3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Възможности за заявяване и предоставяне на административни услуги

     

     

  • Безплатно паркиране
  • Центрове за административно обслужване в районни служби ПБЗН:
  • РСПБЗН-Благоевград: гр. Благоевград, ул. „Полк. Кирил Чамишки“№3 -обслужва общините Благоевград и Симитли;

     

  • РСПБЗН-Банско: гр. Банско, ул. „България“ №7 - обслужва община Банско;

     

  • РСПБЗН-Гоце Делчев: гр. Гоце Делчев, ул. „Отец Паисий“ №2 - обслужва общините Гоце Делчев, Гърмен, Сатовча, Хаджидимово;

     

  • РСПБЗН-Петрич: гр. Петрич, ул. „Христо Ботев“ №3 - обслужва община Петрич;

     

  • РСПБЗН-Разлог: гр. Разлог, ул. „Александър Стамболийски“ №2 - обслужва общините Разлог, Белица, Якоруда;

    УПБЗН-Якоруда: гр. Якоруда, ул. „Якорудщица“ № 24 - ще получите указания и информация във връзка с административното обслужване.

     

  • РСПБЗН-Сандански: гр. Сандански, ул. „Първи май“ №2 - обслужва общините Сандански, Струмяни, Кресна.

     

     

    Може да заявите Вашите административни услуги до най-близкия за Вас Център за административно обслужване на всеки от посочените по-горе адреси

     

     

     

  • можете да паркирате в непосредствена близост до ЦАО в Благоевград, Банско, Гоце Делчев, Петрич, Разлог и Сандански

 

 

 

 

  • Удобно работно време

     

     

     

  • Указателни табели и информация за лесно и бързо ориентиране

 

 

 

 

 

  • от 08:30 ч. до 17:30 часа в делнични дни без прекъсване в ЦАО
  • в извънработно време ще получите указания и информация от нашите дежурни служители във връзка с административното обслужване

     

  • местонахождение на ЦАО
  • работно време
  • ден за прием на граждани от ръководството
  • информация за предлаганите административни услуги
  • информация и насочване от нашите дежурни служители

 

 

  • Потребителите със специфични потребности ще бъдат обслужени

 

 

 

 

 

 

 

 

  • с предимство
  • осигурен достъп до ЦАО врайонна служба Благоевград, Гоце Делчев и Петрич
  • дистанционно обслужване извън ЦАО чрез мобилни екипи в регионална дирекция Благоевград, районна служба Банско, Разлог и Сандански

 

  • В ЦАО на Ваше разположение са

 

 

  • столове, маси и пособия за попълване на документи
  • питейна вода и възможност за ползване на тоалетна
  • достатъчно пространство за изчакване на реда с осигурена възможност за сядане
  • достъп до принтер и копирна машина

Добра информираност, бърза и лесна комуникация

 

 

 

  • Може лесно да разпознаете нашите служители

     

     

  • Нашите служители ще Ви се представят и ще Ви обслужат

 

  • служителите се идентифицират чрез отличителен знак
  • насочване от дежурните служители

     

     

  • любезно, с лично отношение, уважение и търпение
  • при спазване на конфиденциалност
  • с приоритетно внимание пред друга дейност

 

 

 

  • Информация за услугите ни ще намерите

 

 

  • на интернет страницата на ОДМВР-Благоевград, раздел Обществен ред и сигурност, подраздел Пожарна безопасност и защита на населението в секция „Административно обслужване“
  • на място в ЦАО на информационните табла
  • на място в ЦАО от нашите служители

 

  • Съдействие на място в ЦАО ще получите от

 

  • нашите служители в ЦАО и/или нашите експерти, които:
  • ще отговорят на въпросите Ви по повод обслужването
  • ще Ви насочат и ще Ви окажат помощ при попълване на документи за обслужването
  • ще Ви предоставят информация за административните услуги

 

Предимства на обслужването

 

 

  • Разглеждаме и отговаряме бързо на Ваши запитвания от общ характер

 

 

 

  • за устни запитвания на място или по телефона - в рамките на 10 минути
  • за писмени запитвания – до 5 работни дни

 

 

  • Бързо обслужване
  • в рамките на 10 минути:
  • ще приемем Вашите документи

 

 

  • Ще ви обслужим само на едно гише

     

     

  • Проверка статуса на услугата

 

  • в ЦАО няма да Ви се наложи за една услуга:
    • да посещавате повече от едно гише
    • да посещавате два пъти едно и също гише

       

       

      • Информация за хода на услугата ще получите:
  • на телефон
  • на електронен адрес
  • по поща

 

 

 

Моля, информирайте ни при проблеми във връзка с административното обслужване, като можете да подадете и сигнал, предложение или жалба:

 

На място в ЦАО

 

 

  • Стараем се да решим въпроса и да отстраним проблема веднага - в рамките на престоя Ви в ЦАО

 

 

 

 

  • обърнете се към служителите ни в ЦАО
  • поискайте да Ви насочат и свържат с експерта по казуса
  • при необходимост, обърнете се към ръководителя на звеното
  • дежурните служители ще Ви окажат съдействие

 

Пишете ни

 

 

  • Вашите сигнали, предложения или жалби ще бъдат разгледани и ще получат обективен отговор

 

 

 

  • На обявените пощенски адреси
  • В обозначените кутии в ЦАО
  • На електронни адреси:

 

 

 

 

 

Обадете ни се

 

  • Ще Ви изслушаме и уведомим каква реакция и в какъв срок да очаквате

 

  • ЦАО Благоевград - Регионална дирекция ПБЗН:

    073/867576; 073/867206; 073/867220; 073867496

  • ЦАО в служби „Пожарна безопасност и защита на населението“ :
  • Благоевград : 073/867284
  • Банско: 0749/ 88430
  • Гоце Делчев:0751/ 60112
  • Петрич: 0745/ 22016
  • Разлог: 0747/ 80363
  • Сандански: 0746/22016

Информация за Вашата удовлетвореност

 

  • Всяка година, до 1 април в секция „Административно обслужване“ на интернет страницата ни ще намерите публикуван

 

 

годишен доклад за оценка на удовлетвореността на потребителите с:

  • получената и анализирана информация от Вашата обратна връзка
  • резултатите от измерването на удовлетвореността Ви
  • предприетите от нас действия за подобряване качеството на обслужване

 

Благодарим Ви за Вашето учтиво отношение и уважение при комуникацията с нас!